Vyhlídka – letní tábor 2023

19.8. až 2.9.2023

Letos jsme zamířili mezi rybníky a to do jižních Čech. Naše nová základna je v obci Lutová pension Vyhlídka.

Den 0

Cesta byla na naše nové působiště sice delší, ale jeli jsme krásným novým autobusem, tak byla velice příjemná a utekla nám jako voda. Pension Vyhlídka obsadilo 24 klientů a 12 vedoucích. Abychom si pobyt zpříjemnili, budeme prozkoumávat sedm novodobých divů světa.

Den 1

Ráno nás čekala naše první rozcvička a my se naučili tanec na písničku Létající Čestmír, která nás bude provázet celý náš pobyt. Po bohaté snídani jsme se dopoledne věnovali vymýšlení jmen našich družin a letos jsme vskutku originální – Létající rybičky, Top Gun a Turbulence, učili jsme se pokřik a hráli pexeso o sedmi divech světa. Před obědem jsme se vydali na krátkou procházku po okolí. Odpoledne se největší dobrodruzi smočili v místním rybníčku a ostatní si užívali stínu v horkém odpoledni. Před večeří si každý vyrobil cestovní deník, do kterého si budeme zaznamenávat zážitky z našich dobrodružných cest. Po večeři nás čekala dvě překvapení – návštěva Karla Blektů, Mámy Lídy a Petra. Očekávaným, ale o to milejším překvapením bylo vystoupením kapely Septimy s našimi nejoblíbenějšími písničkami.

Den 2

Dnes jsme se probudili do dalšího horkého rána, ale i přes to jsme se věnovali našemu prvnímu divu světa, který měla na starost Markét. Po rozvlnění celého těla na rozcvičce jsme se přesunuli na snídani a následně se sešli na nástupu, abychom se dozvěděli pár zajímavostí a faktů o „Soše Krista Spasitele“. Čekala nás leč náročná, ale za to naučná a zábavná Křížová cesta. Převzali jsme kříž, který jsme přes trnitou cestu nesli přes zpívající údolí až na konečnou zastávku, kde jsme kříž zatloukli, zároveň se i zbavili svého „roucha“ a taky jsme i okusili, jaké to je stát s rozpaženýma rukama stejně tak jako Kristus a naši cestu jsme zakončili Poslední večeří. Po mňamózním obalovaném květáku se šťouchanými brambory jsme si šli odpočinout, abychom mohli odpoledne dovádět u bazénu, psát naše cestovní deníky a hledat černé pasažéry. Odpoledne uteklo jako voda, ale naše radovánky zdaleka nekončí. Po večeři jsme vyráběli masky, protože co by to bylo za Brazilský den, kdybychom si neokusili i trochu toho karnevalu. Vedoucí Monča si pro nás připravila lekci brazilské samby, kterou jsme levou zadní zvládli. A protože jsme byli řádně roztančeni, samba z reproduktoru se proměnila v Jendu s kytarou a my odcházíme spát plní energie a těšíme se na zítřek!

Den 3

Ráno nás rozcvička ještě osvěžila, ale jinak jsme po celý den zažívali horké léto. Dopoledne jsme se na chvilku vrátili do Brazílie a prošli jsme vyzdobení svými čelenkami kolem rybníku v Lutové za velikého zájmu domácích. Před obědem nás čekalo překvapení v podobě divadélka s marionetami Malá mořská víla v podání Ilegumovy divadelní společnosti. K obědu jsme měli výbornou čočkovou polévku a znojemskou s rýží. Po poledním klidu někteří z nás vyráběli drobné výrobky – brože a ozdůbky, skleněné vitráže ze sušených květin, lovili plechové rybičky magnetem, užívali si našeho rybníčku a vůbec si lebedili na sluníčku. K večeři jsme si vychutnali rybičkovou pomazánku s chlebem a zeleninou. Po večeři v dálce hrozila bouřka a my toho nedbali a změřili síly ve vědomostním kvízu. I dnes se rozdávaly body. Černého pasažéra pro své týmy našli Věruška, Aleš a Janička Roučková. Nakonec bouřka zabouřila jinde a my doufáme, že zítra zažijeme něco nového.

Den 4

Dnešní den jsme strávili v Třeboni, což byl náš první výlet. Po krátké cestě autobusem jsme dojeli do města a zamířili jsme si to rovnou do třeboňského zámku, kde nás čekala prohlídka s vyprávěním o Petru a Vilému Vokových, kterou jsme si díky milé paní průvodkyni moc užili. Následně jsme se šli projít po náměstí, občerstvili jsme se zmrzkou a došli k sedmému největšímu rybníku ČR – Svět. Nastoupili jsme do autobusu a dojeli k naší druhé zastávce dnešního výletu – Lázně Aurora. Koupali jsme se ve slané vodě, sjížděli tobogány, záda nám rovnaly lázeňské trysky a poobědvali v místním bistru. Poté, co už jsme byli řádně promočeni, pro nás znovu přijel autobus a my už si to mířili zpátky do našeho ubytování. Nakonec, po výborném kuřeti na paprice, jsme měli bazar a mnozí z nás jsme získali nové oblečení a pak nás čekalo už jen odpočívání po velmi náročném dni. Usínáme s mnoha novými zážitky a těšíme se na další zítřejší dobrodružství.

Den 5

Ráno jsme se probudili do našeho druhého divu světa – Tádž Mahál a ten si pro nás dnes připravili Monča a Hanka. Po tematické ranní rozcvičce a snídani jsme dopoledne zjistili odkud, kam a v kolik letíme do jisté destinace. Přesunuli jsme se na letiště, kde jsme se museli odbavit, projít bezpečnostním rámem, dát si kafe, projít gatem, vyzvednout si svá zavazadla a v pořádku odletět. Jelikož nám ještě zbyl čas, šli jsme se projít k jízdárně, kde jsme potkali koně, a k rybníku, kde jsme krmili ryby. Odpoledne jsme svrhli královu korunu a nastal čas dodělat naše výtvory z předchozích dnů a kdo měl hotovo, šel se smočit v našem jezírku. Po večeři jsme došli ke kostelu, který se nachází přímo nad naším penzionem, a poslechli jsme si pana kastelána a také našeho Jeňu, který měl pro nás připravené krásné písničky. Návrat dnes neznamenal konec dne, ještě jsme si vyrobili tradiční indickou pomazánku a s chutí jsme ji zbaštili. A to už je pro dnešek vše. Tak zase zítra, Pápá Lálá.

Den 6

Po ranní rozcvičce se všechny tři týmy vydaly na cestu za pokladem. Tématem dne byl další div světa Petra v Jordánsku a s Orientem jsou poklady spojené. V půli cesty nás čekala jednak zřícenina kostelíka, jednak první část pokladu a první část šifry. Na konci cesty jsme dostali druhou část šifry. Výborné plněné knedlíky se zelím a polední klid nám dodaly další sílu do odpoledne. Kdo chtěl, dal si kávičku na prosluněné terase, kdo chtěl, mohl si smočit palec v našem jezírku. Šifry jsme rozluštili před večeří a daly nám dost zabrat. Nalezený poklad nás hodně překvapil. Dostali jsme lístky do letního kina. Ani večeře nebyla běžná – kluci nám ugrilovali kuřecí masíčko se zelným salátem. Na konec dne jsme se podívali na film Indiana Jones a Poslední křížová výprava, který se právě částečně natáčel v Petře. Co nás čeká zítra? Nechte se překvapit.

Den 7

Jsme v půlce našeho pobytu a jak jinak strávit tento den, než dalším divem světa – Velká čínská zeď v podání Kačky a Elišky. Po tematické ranní rozcvičce jsme se dopoledne vydali na stezku, kde jsme měli za úkol rozluštit čínské přísloví jak jinak, než v čínštině. Abychom si chvíli pohybově odpočinuli, přesouvali jsme těstoviny čínskými hůlkami do druhé misky, skládali puzzle a poté jsme si vyrobili obrovské čínské draky. Následně odpoledne jsme doplnili naše deníky a znovu jsme se vydali na hřiště, kde jsme běhali štafetový běh s čínskými klobouky, přenášeli rýži do jiných misek a bourali míčky čínskou zeď. Po návratu jsme si ještě vyrobili sushi a letní závitky, které jsme s radostí ochutnali. Večer nás ještě čekal rébus v podobě rozluštění Morseovy abecedy, kterou nám přerušil výpadek proudu, se kterým jsme si poradili a Jéňa nám zahrál pár písniček na dobrou noc!

Den 8

Dnes je neděle a začínáme bez rozcvičky. Jupíí. Je to ale znát a rozjezd je pomalejší. Trochu prší, tak si jdeme poklidit na pokoje. Počasí nám dává zelenou a vyrážíme na procházku za místními rybníky. Cesta je občas bahnitá a plná louží po vydatném dešti, ale nenecháváme se odradit a pokračujeme. Příroda je zde krásná a rovinatá. Šlapeme ostošest. Po návratu si pochutnáváme na Frankfurtské polévce a kuřecím plátku s rýží. Nyní si zasloužíme drobný odpočinek. Po poledním klidu máme za úkol nacvičit si nějaké vystoupení na večerní show „Vyhlídka má talent“. Každý si vybíráme něco dle svého zájmu – zpěv, tanec, slam poetry, stand up, scénky… Před vystoupením se ještě posilníme večeří, nudlemi s mákem, a můžeme jít na to. Všichni se sejdeme v altánu a postupně ukazujeme tříčlenné porotě své umy. Jsme moc šikovní a užíváme si pestrého večera. Chcete vědět, jaké je resumé? Na třetím místě se umísťuje Vašík s písničkou Travička zelená, stříbro si odnáší Tom S. a Marcelka s duetem Holky z naší školky a prvním místem se může pyšnit Tom H. s pohybově-uměleckou scénkou. Ostatním moc děkujeme za účast a vítězům gratulujeme! Teď už zbývá jen vyčistit zuby a popřát dobrou noc 🙂

Den 9

Světe div se, Chichen Itza, náš pátý div světa! Po probuzení do sychravého chladného rána jsme pomyslně odcestovali do mexického Yukatánu kde jsme navštívili pozůstatky mayského města. Cítili jsme se jako skuteční archeologové, kteří řeší největší záhady světa. K čemu dominanta Chichen Itza sloužila? Proč má na každé straně přesně 91 schodů? Kolik měsíců měl mayský rok? Na všechny otázky jsme si odpověděli řešením úkolů ještě před obědem. K obědu nás zahřála kuřecí polévka a boloňské špagety. Odpočinuli jsme si, nestihli se ani rozkoukat a už jsme mířili na místní hřiště, kde na nás čekali zvířátka z centra Bazalka s canisterapií a protože začalo pršet schovali jsme se v penzionu a nad šálkem čaje strávili čas nad stolními hrami. Po večeři jsme vzpomínali na předminulé téma našeho pobytu, máme rádi česko.

Den 10

Dnes jsme měli odpočinkový den. Ráno pršelo, takže se nekonala ani rozcvička. Po snídani jsme si každý vybrali, co bylo našemu srdci milé. Někteří šli na procházku, někdo hrál stolní hry, jiní si vyplňovali cestovní deník, další domalovávali ozdoby a brože, a tvořili korálkové obrázky. K obědu jsme si dali vrabce, špenát a noky. Moc jsme si pochutnali a odebrali jsme se na polední klid. Odpočatí jsme se vydali na procházku. Tentokrát jsme zvolili z návsi třetí směr. Kam myslíte, že jsme došli? Ano, k rybníku. Byl to Starý Kanclíř. Prošli jsme ještě trochu dál do lesíka, kde jsme se společně vyfotili u kamenů. Pak jsme se vrátili do tábora a pochutnali si na čočce na kyselo s okurkou a vajíčkem. Na večerním nástupu jsme si rozdali poštu a dozvěděli se, že zítra pojedeme na výlet. Júúú! Tak jsme si šli připravit batůžek, pláštěnku a pevnou obuv. Na dobrou noc jsme ještě shlédli film. Těšíme se na zítřek!

Dne 11

Výlet, výlet, výlet! Sice nevíme kam, ale těšíme se. Nachystaní spěcháme na snídani, aby nám neujel autobus. V devět hodin už sedíme v autobuse a zatím víme jen, že jedeme do Horní Pěny 51. Asi po půl hodince vystupujeme před Zoo parkem. Ještě rychle na wc a za branami už na nás čeká paní průvodkyně Lucka. Začínáme u lam, pokračujeme k vlkům, sovám, nosálovi… Paní průvodkyně nás provádí celým parkem a vždy poví nějakou zajímavou informaci ke zvířatům, které právě míjíme. Když se s námi paní rozloučí, míříme k občerstvení. Sedáme si pod deštníky a objednáváme si klobásu, nebo panini. Po obědě máme chvíli rozchod a pak už se shromažďujeme u východu. Nasedáme do autobusu a pokračujeme do Jindřichova Hradce. Na náměstí u vodotrysku zblajzneme svačinku, uděláme si pár veselých fotek a jdeme se projít městem. V centru si dáme zmrzlinu. Pokračujeme procházkou kolem hradu a zámku Jindřichův Hradec. Ještě pár fotek a nasedáme do autobusu. V táboře si pochutnáme na kuřecím řízku s brambory a domácí tatarkou. Na večerním nástupu jsme si odhlasovali diskotéku, takže křepčíme v disco rytmu. Unavení, ale plní zážitků, padáme do postelí. Dobrou noc.

Den 12

Dnes ráno jsme se konečně zase jednou dostali na rozcvičku. Náš deficit byl již značný, takže jsme si ji patřičně užili. Následná snídaně nám o to více chutnala. Po vydatném nabrání energie jsme se vydali objevovat další div světa. Tentokrát jsme si pomyslně zaletěli do Peru, kde jsme obdivovali krásy a um Machu Picchu. Dopoledne jsme zkoušeli, stejně jako dávný pranárod, stavět dokonalé kamenné zdi podle jejich vzoru, tudíž bez vajec, bez rýže a vlastně bez čehokoliv jiného, krom dokonale opracovaných kamenů. Nebylo to vůbec jednoduché, ale nakonec se všem skupinám podařilo základ vlastního města postavit. Cestou k dalšímu úkolu jsme ještě pochytali všechny přítomné černé pasažéry. I tento úkol byl v některých případech velice zapeklitý.
K dalším zkušenostem jsme si přidali komunikaci bez písmen. Zjistili jsme, že to není vůbec jednoduché. Abychom to všechno zvládli, museli jsme zapisování a luštění vzkazů proložit pořádným Alpským knedlíkem. Nakonec se nám podařilo všechno bravurně rozklíčovat.
Po večeři, ke které byl chleba s rybičkovou pomazánkou, jsme si užili krásný společenský večer, protančený a prozpívaný s naší oblíbenou kapelou (Apo)Kalypso. Příjemně unavení po takto pestrém dnu jsme se zavrtali každý do svého pelíšku a těšíme se, kam „poletíme“ zase zítra.

Den 13

Poslední den.. a jak lépe ho zakončit, něž posledním divem světa, který nám scházel – Koloseum. Dopoledne jsme vymysleli a nacvičili divadelní představení a následně si je navzájem zahráli. Tým Top Gun si pro nás nacvičil vtipnou scénku o vtipu s chlebem, tým Turbo si nacvičili zkrácenou verzi pohádky Tři bratři a Létající rybičky vtipně upravili pohádku Sůl nad zlato. Všem týmům se to moc povedlo! Za odměnu jsme si pochutnali na výborném guláši s houskovým knedlíkem a s plným břichem si šli odpočinout. Odpoledne nám už trošku vyhládlo a tak, jsme si tak trochu zahráli na Lady a Trampa a navzájem se krmili špagetami, jinak by to přeci nebyla pravá Itálie. Po zábavě přišly povinnosti a tak jsme jako každý rok poslední den tábora, museli všechno zabalit. Závěrečný večer proběhla „gril party“, zábavná hra Riskuj zaměřená na naše téma tábora – 7 divů světa a konečně vyhlášení vítězů. Na krásném třetím místě se umístili Létající rybičky, stříbrnou medaily si zasloužil tým Top Gun a na prvním zlatém místě se umístil tým Turbo. Všem se rozdali zasloužené dárky, výrobky, které si během pobytu vyrobili a všichni ulehli do říše snů. Všechno hezké jenou končí, tábor končí a my se už zítra vracíme domů!

Díky všem a zase za rok

Za cestovní pomoc děkujeme Nadaci ČEZ

37 odpovědí na “Vyhlídka – letní tábor 2023”

1. Ahoj Vendo! Velmi se těšíme až se zítra uvidíme! Doufáme, že jsi poznal spoustu divů světa?
    Zdraví mamka, taťka, Jamín a Fído
    Přejeme Vám všem milé zakončení tábora a pohodovou cestu domů za sedmero divy domácími!
    Jaké to jsou, to už je na Vás! Šťastnou cestu od hranic k hlavnímu městu a dál!

2. Ahoj Kamarádi ,
    zdravím, oživovací pokous mého Gripenu se povedl.
    Řeknu vám, teda nebyla žádná legrace.
    Technický více boj mám zasebou Hanka

3. Ahoj Vendo! Jamínek a Fído se v pořádku vrátili z chalupy. Fídovi dnes sundali sádru z ruky a už s ní může volně hýbat, ale pomalu.
    Koukáme na fotky a smekáme klobouk před vedoucími a asistenty, jaký krásný program a pohodovou náladu dokážou vytvořit pro táborníky i pro sebe. Díky. Nechť Vás táborníci síla provází!

4. Ahoj vyletnici, zdravím vás a Dandulině posílám velkou pusu . Mějte krasny a pohodovy den

5. Čau Jani a všichni ostatní. Doufám, že období dešťů pomine a budete mít ještě sluníčko na vaše zajímavé cestování. Jani mám tě pozdravovat od Libušky a Jany z rehabilitace a hlavní zpráva je , že už v pátek MOŽNÁ pojede výtah. Tak si užijete zbytek tábora a už se na vás těšíme. Hrudkovi

6. Milý Vašíku! Zdravíme Tě z domova Liberce!
    Na zahrádce jsme sklidili rajčátka. Navštívili jsme dnes babičku, jestli je v pořádku.
    Měj se hezky, ať se Ti dobře daří!*Zdraví babička, mamka a táta.
    P.S.: Přejeme Vám všem krásné putování za divy světa s lepším počasím!

7. Ahoj, Kamarádi,
    Jste v super prostředí ,
    ale vaše pěvecká vystopení tragické , mysla si že vymyslíte něco lepšího.
    Sorry , ale lístky na vaše vystoupení bych nekoupila. Škoda peněz.

8. Všechny vás zdravím, Dandě posílám velkou pusu a doufám, ze tam mate aspoň malinko lepší počasí než je v Liberci. Dekuju vedoucím a Dandul, užívejte co to jde ❤️

9. Ahoj táborníci,
    děkujeme za krásné fotky doplněné textem z vašich aktivit.
    Je nám moc líto, že nemůžeme být s vámi.
    Užívejte si těch posledních pár dní, snad bude počasí lepší.
    Karel X, Lúca, Zúza, Ella a Ema

10. Zdravím všechny, ale hlavní pozdrav patří mé milované a to je Macek.
    Někdo ji znáte jako Máťu, někdo jako Maky, někdo jako Mácu, někdo jako Makynu, ale pro mě je to Macek.
    (Pokud chcete znát příběh teto přezdívky, věřím, že Macík Vám o tom ráda povypráví :D)
    Doufám, že si to užíváš a všechno je podle tvých představ.
    Užij si zbývají dny a až se vrátíš tak zajdeme na skleničku!
    Tvá.. asi se nemusím podepisovat, co myslíš? <3

11. Milý Venoušku! Zdravíme Tě z putování po Praze, kde prší
    Přejeme Ti krásný tábor! Zdraví Maminka a táta!

12. Ahoj tábornici – kamarádi,
    dle fotek a deníku je vidět,že i v novém prostředí se úžasně bavíte a zažíváte plno dobrodružství. Zdravím všechny táborníky a všechny vedoucí . Klára & spol.

13. Ahoj Kamarádi,
    můj táta byl na dovolené v Albánii.
    Hlavni město je Tirana .
    Střemořský stát. Měna Je : Albánský lek.
    Jazyk : Albánština

Třeba se vám , tyto cenné informace budou hodit. Kdo ví . . . .

14. Ahoj tábornice a táborníci, přejeme vám, ať si užíváte báječný pobyt se spoustou tajů a překvapení. Klobouk dolů, před vaším programem. Rádi jsme si přečetli zápisky z pobytu a potěšili jsme se vašimi fotečkami – prima. Držíme palce, aby vás nezradilo počasí, aby vám vydržela skvělá nálada a vůbec, aby vám bylo co nejlépe. Zdravíme všechny Lukáš a Marcela Ad.
    P.S. Speciální pozdrav Martině a Alešovi Vlasákovým

15. Zdravíme všechny tábornice a táborníky. Díváme se na váš nabitý program s obdivem. Objevujete krásné divy světa a jak je vidět, všichni si to užíváte. Mimochodem, vaše letošní destinace má pohádkový nádech nejen podobností se zámkem ale i okolím. Tak vám všem přejeme pohádkový pobyt, který máte báječně připravený. Přejeme k tomu i skvělé počasí a dobrou náladu.
    Lukáš a Marcela Adamičkovi
    P.S. Vlasákovci naši milí mějte se parádně.

16. Ahoj Kamarádi ,
    je moc dobře že svámi nespadlo letadlo a doletěli jste vpořádku.
    Protože by kdo fandit Tygrům, ty co chodi nebo jezdí na hokej tak pochopí .

Tak co už jste ochutnali třebonského kapra ?
    Poproste vedoucí oni vám určitě nějakého kapřika ulovi .
    Ten koník byl super . . . zdravím všechny Hanka

17. zdravim vsechny taborniky sleduji vas každy den pěkně síi to uživate počasi vam přeje pozdrav Markrtce mamka Valinka a ostatni

18. Ahojky táborníci, náramně si to užíváte. Vypadáte spokojeně .Výlet do Třeboně se vám vydařil, hned bych se přidala. Děkujeme za krásné fotky a denní zprávy od vás. Posílám pusu Lucce a Markovi a všechny ostatní zdravím. Máma Radka

19. Ahoj Marcelko a všichni ostatní cestovatelé.‍♀️ Každý den sledujeme deník. Podle fotek si to náramně užíváte. Máte moc krásný program. Zdraví Nikča, Honza, Endy a Jessi

20. Ahoj táborníci,

zdravíme vás všechny v krásné oblasti Třeboňska. Máte zajímavý program a pěkné počasí.
    Užívejte si každý den a načerpejte hodně energie.
    Aleši, Marťo, Verčo…… ahóóój !!!

Zdraví Vlasáci z Ledče nad Sázavou

21. Ahoj Kamarádi ,
    máté moc pěkné fotky.
    Velká pochvala všem vedoucím, kteří pro vás program připravili.
    Lidi važte si toho a neberte to jako samozřemost.

Zdravím Martinu s Alešem a Verču Hanka

22. Ahoj kamarádi,

Moc ráda jsem vás zase všechny viděla, protože každé setkání s vámi je radost. Užívejte si čas strávený spolu a zase někdy příště na viděnou.
    Mám vás ráda
    Petra B.

23. Moji milí kamarádi, vypadá to, že si náramně užíváte tábor. Moc rád bych s vámi prožíval všelijaká dobrodružství i já. Moc na vás myslím a mávám vám z Rumunska, země hraběte Drákuly. Brzy se na vás těším, mám vás rád.

24. Ahóóój všichni táborníci cestovatele.
    Tak jak se Vám líbí a jak si užíváte probíhající tábor.
    Musím přiznat že je to letos opět moc dobře a
    tématicky od našich milých vedoucích poskládané.
    Stále umí čím překvapit. S těchto složení týmu je
    nejlepší kdo TLR 48. Ahoj a užívejte se mnou tento
    Zajímavý letošní Třeboňský tábor. Zdraví Vás TLR 48.

25. AHOJ Kamarádi,
    koukám že máte fajn.

Můj 6 letý Gripen dolétal a proto s vámi nemohu cesovat.
    Pravě probihá oživovaci pokus mého GRIPENU. Oživovací pokus stoji 50 000 KČ
    Boužel není to levná záležitost. A tak Vás alesponˇ sleduji. Pozdrav všem Hanka

26. Krásný den v Lutové, posílám velikánský obdiv za to, co všechno zvládáte v tomto horkém počasí. Jste všichni skvělí, přeji hodně sil na další cestování po světě. Markétce velikou pusu. Pozdravy posílám ze severu Čech kde je stejné vedro jako u vás. Irena st.

27. Ahoj Jani a všichni ostatní. Jsme teď právě na Lipně a je nám stejné vedro jako vám. Ale jsme taky stateční a s Benikem ujdeme každý den alespoň 10 km. Tak si to užívejte a mějte se krásně.

28. Ahojky cestovatelé a dnes „trpitelé „.Jste úžasní jak zvládáte v tomto horkém počasí všechny úkoly!!!!Užívejte šťastný a pohodový let. Moc zdravíme až Poustky:-)
    P S.:>)pusy a obétí pro Markét

29. Ahoj Jéňo. Zdravíme tě z Krkonoš, z pobytu v Peci pod Sněžkou. Máme za sebou hezký den plný sportovních aktivit.
    Sledujeme dění u vás na jihu a máváme vám všem a věříme, že se máte parádně. Pozdravení od mamky a Medvěda.

30. Ahoj všichni průzkumníci. Zdravíme vás Liberce a přejeme pěkný pobyt. Těšíme se na vaše zprávy z dobrodružství v novém penzionu. Máma Radka a všichni Dědečci

1. Moc si to užíváte jako každý rok výborná zábava zdravím Markét ku a všechny taborniky vedoucí veliký dík všem Kocova sestra brácha a lenuska ahoj